středa 13. listopadu 2013

You're too old to be so shy

V úterý jsem byla na koncertu indie rock folkové skupiny Daughter (písničku Youth možná znáte) v Praze. Byl to něco jako takový zážitkový dárek k narozeninám ode mě pro mě :D. Do Prahy se hrozně ráda vracím, protože je prostě boží. Ráda bych tam někdy strávila třeba pár měsíců (nebo se tam přestěhovala) a objevovala zapomenuté uličky a kouzelné antikvariáty, sekáče a starožitnictví a potkávala zajimavé lidi. No o Praze bych dokázala básnit hodiny...


Koncert byl o moc lepší než jsem čekala. Až na to hnusné víno. Jejich písničky jsou totiš takové klidné, pomalé a depresivní a já jsem spíš na ty "řvavé" koncerty, ale na živo to s kytarami a bicími dokazali poměrně hodne rozjet. Bylo úplně očividné jak byli nadšení z toho že bylo vyprodáno, když byli v Praze poprvé, protože to pořád opakovali, a slíbili že se vrátí. Zpěvačka byla zezačátku taková hrozně stydlivá, ale ke konci už se rozpovídala a říkala že Praha je krásné město a že by tu chtela bydlet a že tu nikoho sice nezná, ale že by jí stačilo pár koček a byla by v pohodě. :)

Igor Haefeli hrál smyčcem na kytaru


Elena Tonra byla celá taková roztomiloučká :D

 A na mém Instagramu je z konceru takové malé videjko :)


3 komentáře:

  1. Majdiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)
    a) ten koncert vám závidím, sice tu skupinu nějak moc neznám, ale hned bych jela s váma :D
    b) miluju, jak už mají všechny moje kamarádky blog, aspoň se necítím tak nějak divně a mám si s kým povídat :D

    OdpovědětVymazat
  2. nooo nevím jestli se to dá u nás s Kamčou nejak moc počítat ale jooo :DD :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty si bola na Daughter!!!!!!!!! I'm sooo jealous!

    OdpovědětVymazat